Vorig jaar maakte ik de groene mantel voor de kleuterklas, dit jaar de rode mantel.
vrijdag 10 januari 2014
zaterdag 4 januari 2014
Seizoenstafel: kerstgroepje Septemberspring
Heb in onze vakantie jozef, maria en de ezel van
septemberspring gemaakt. Beetje laat en kindje jezus is nog niet geboren, dat
duurt nog een jaartje. Ze zijn nu op weg naar de stal...
Maria zit op haar ezeltje, die een ook een schattige tas om zijn lijfje heeft gebonden. Ik vind de vlecht eigenlijk en beetje te dik, komt niet helemaal lekker uit haar kapje tevoorschijn.
Maria zit op haar ezeltje, die een ook een schattige tas om zijn lijfje heeft gebonden. Ik vind de vlecht eigenlijk en beetje te dik, komt niet helemaal lekker uit haar kapje tevoorschijn.
dinsdag 17 december 2013
Seizoenstafel: Derde week advent - het dierenrijk
De schaapjes en de os, en zelfs een kameel zijn paraat op de adventstafel. Stiekem zette ik er ook al een herder bij. Die moest er weer vanaf, want de mensen komen pas volgende week...
Het herdertje met knapzak maakte ik deze week (Septemberspring)
vrijdag 6 december 2013
Sinterklaas op school: schattekistje
De kleuters kregen dit jaar een schattenkistje. Wij maakten er een voor Madelief met een draak die de schat bewaakt.
zondag 1 december 2013
zaterdag 30 november 2013
Knutselen voor beginners: sinterklaaspoppenkastje
Willemijn knutselde met vriendinnetjes een 'poppenkastje' van karton met bijenwasfiguurtjes op satestokjes.
Abonneren op:
Posts (Atom)












