dinsdag 17 september 2013

Vliegezwam Lindelicht

Ik maakte het vliegezwamlampje van Lindelicht. Helemaal klaar om boven de herfsttafel te hangen. Toen ik het lampje aan deed, begon het te schroeien en is het lampje en de wol van binnen verkleurd. Misschien kan iemand me een tip geven om dit te voorkomen? Het lampje hangt nu ter hoogte van het met wol gevulde rode kapje, moet ik het lager hangen? Ik vind het nu te risicovol om het aan te doen (gelukkig is het ook een leuk lampje zonder het lichtje aan, maar jammer vind ik het wel)

6 opmerkingen:

  1. ah dat is zeker jammer voor zo'n leuk lampje , misschien kun je het bij lindelicht navragen .

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, hij is prachtig! Wat jammer dat hij ging schroeien! Nee, dat is niet veilig ook, hoor! Ik zou inderdaad bij Marianne even vragen. Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een led lampje misschien, die wordt toch niet zo heet?? En anders gewoon zonder lampje want veiligheid voor alles en hij is gewoon te leuk om niet op te hangen.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een heel leuk lampje, ik kan me voorstellen dat je die erbij wilt hangen! Kun je misschien om de lamp/fitting zelf een stukje lampenkap bevestigen. Bij de xenos kun je zo'n goedkoop kapje kopen, uit elkaar halen en dan het stukje (is een soort kunstof) op maat knippen en er tussen schuiven? Dat houdt ook niet veel licht tegen. Ik demonteer die lampenkapjes weleens omdat ik ze beplak met stof en lintjes. Prima te knippen en houdt alle warmte tegen van het lampje. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, ik zou zeker ook bij Lindelicht informeren (of anders bij Niels Holgersson). Zij heeft zoveel ervaring met die lichtjes.......
    Dag, Madelief.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, wat een leukerd!!
    groetjes Severine

    BeantwoordenVerwijderen